Strony

niedziela, 14 czerwca 2015

Coś, kiedyś, na pewno!

Start: 15 sierpnia 2015!
Care.

8 komentarzy:

  1. no kurcze, robisz rekomendację taką, że idzie się zabić klikając w link, a tu nawet prologu...
    no ja się nie zgadzam, tak się nie robi!
    eh no ale dobra i tak poczekam... chyba nic innego mi nie pozostanie :/
    weny w takim razie i (nie)cierpliwie czekam na początek ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak na przyszłość- jak już się u kogoś reklamujesz na blogu i jest tam zakładka „spam” to radziłabym robić to właśnie w tym miejscu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się rękoma i nogami!

      Usuń
    2. Dziewczyny dajcie już spokój , dziewczyna dopiero zaczyna i może jeszcze czegoś nie wie(nie chodzi mi o to , że nie wie do czego służy spam)
      Jeny zareklamowała się , nie w tym co trzeba, ok. Ale po co robić taką aferę?

      Usuń
  3. No wiesz, tyle czekać ! Już mnie nieźle nakręciłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na moje opowiadanie o 20 letniej studentce i jej pasji do siatkówki
    https://zycieniezawszejesttakiejakiechcemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń