Strony

piątek, 19 czerwca 2015

prolog.

Nadia
wrzesień 2012
Starałaś się udawać , że wszystko jest w porządku, że masz idealne życie, że masz idealnego chłopaka. Tylko , że ten chłopak nie istnieje, za to jest ktoś inny. Ktoś za kogo twoi znajomi uznali by cię za wariatkę. A jednak jest....

Sylwester 2012
Oni nadal nie wiedzą, że ty jesteś inna, odmienna! Nadal myślą, że jesteś szczęśliwa i to właśnie z nimi chciałaś spędzić tę noc. Ty miałaś inne plany, chciałaś spędzić ją z kimś bliskim , a dokładnie z twoją dziewczyną...

luty 2012 
Dzień zakochanych, a ty go spędzasz siedząc sama na łóżku. Nie miała dla ciebie czasu, a przecież ty ją kochasz. A ona ciebie zostawiła. Samą!

kwiecień 2013
Rozalia wyciągnęła cię do klubu, chciała się zabawić, jednak ty nie miałaś na to ochoty. Wolałaś zostać w domu i oglądać jakieś hiszpańskie telenowele.

październik 2013
Ta noc zmieniła wszystko, przecież  ty zdradziłaś Rozalię. Żeby to jeszcze z dziewczyną , ale ty to zrobiłaś z facetem. Czujesz się jakbyś była zepsuta, wyczerpana. A podobno jesteś lesbijką....

lipiec 2014
Czy to jest możliwe , żeby lesbijka pokochała "normalnego" mężczyznę? Czy jest możliwe , żeby kogoś tak pokochać? Taka odmienna jak ty?Czuć te cholerne motylki w brzuchu, dreszcze na widok Jego. Tego jedynego. Nie możliwe! Przecież nie można od tak zmienić orientacji....

~*~
Dodałam prolog , żeby zaciekawić, a nie tak bez niczego! :)
Krótko , zwięźle i na temat! 
Do zobaczenia w przyszłości! ♥
Care. ♥ 
 

20 komentarzy:

  1. nie! :O
    i znowu nie wiadomo kiedy coś się pojawi :O
    to jeszcze gorsze :( :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,postanowiłam ,że jednak zacznę wcześniej! Pod koniec przyszłego tygodnia pojawi się 1 rozdział!

      Usuń
  2. Zapowiada się ciekawie :) Już nie mogę się doczekać aż pojawi się rozdział :) Dodaje do obserwowanych i zapraszam w wolnej chwili do mnie na prolog nowego opowiadania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nieźle, pierwszy raz czytam o lesbijkach, chociaż ona raczej jest homo :D Już czekam na to, żeby się dowiedzieć Kto jest tym szczęśliwcem ; > Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Osiągnęłaś cel, zaciekawiłaś ;) Mogłabyś mnie informować o nowościach? najlepiej na gadu 44374715, albo http://rzutem-na-tasme.blogspot.com/p/spam.html
    Pisz szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo no to się będzie działo xD Zaintrygowałaś mnie tym prologiem i czekam na więcej! ;P
    Sądzę, że jednak Nadia wmawiała sobie że jest homoseksualistką, albo po prostu miała chwile słabości...nie wiem jak to wytłumaczyć, ale zapewne Tego, który wywołuje u Niej "motylki w brzuchu" nie odpuści sobie ^^
    Czekam na olejny!!! :D

    Informuj mnie proszę u mnie na blogu i oczywiście, jakbyś miała taką ochotę, zapraszam do lektury historii Zuzy ^^
    http://dla-kazdego-zawsze-jest-jakis-ratunek.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam i pamiętaj, czekam na nowy! :)
    http://ukryci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo :) trafilam przypadkiem,ale zdecydowanie zostaje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli ktoś wie o nowym Wojtusiu to się ucieszy! Jeśli nie, to się może interesuje!
    Z radością zapraszam na opowiadanie "zanim dosięgniesz dna"
    www.zanim-dosiegniesz-dna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie się zapowiada. Jest to coś nowego iż do tej pory czytałam, ale bardzo mi się podoba :) Zapraszam na http://lot-po-nasze-zycie-marzenia.blogspot.com po głuszej przerwie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Matt Anderson i Wojtek Włodarczyk. Niezłe połączenie, prawda? :)
    W każdym bądź razie zapraszam na nowe opowiadanie. Którego z bohaterów wybierze na końcu Dominika? Dowiesz się czytając :D
    http://wyborylosu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko ... dawaj 1 rozdział :D
    ps. jak nazywa się ta piosenka? bo mi się mega wkręciła!

    Zapraszam do siebie na 20 rozdział.
    www.moja-podswiadomosc-sie-rumieni.blogspot.com

    oraz do mnie i Em na 7.
    www.idealna-niedoskonalosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia Nykiel "Wilk". Mi też strasznie się podoba. Rozdział jest w trakcie pisania, na dniach powinien się pojawić. :)

      Usuń
  12. spam :)
    http://dobro-zawsze-wygra.blogspot.com/ <-------- po długie przerwie rozdział u Tośki i Łukasza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cel osiągnięty - zaciekawiłaś.
    Podejrzewam, że Nadia tylko wmówiła sobie swój homoseksualizm, chciała po prostu być inna niż wszyscy. No i ciekawe z kim zdradziła Rozalię. Czyżby z Bartmanem? Jeśli faktycznie z nim, jestem nawet w stanie stwierdzić, że bycie lesbijką wcale nie było dla Nadii fanaberią. Może po prostu przy Zbigniewie każda kobieta traci głowę, nawet ta homoseksualna.
    Zobaczymy co czeka nas w dalszej części historii. Mam wrażenie, że nie będzie chciała wypuścić Go z rąk. Tak w sumie to ciekawe czy On wiedział o jej orientacji.
    Ciekawy prolog, zastanawiający.
    Będę wyczekiwać ciągu dalszego.
    Oczywiście dodaję bloga do obserwowanych.
    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)
      Jeśli znajdziesz czas i chęci, chciałabym zaprosić Cię do siebie. (Wybacz za spam.)
      http://zostan-z-nami.blogspot.com/

      Usuń
  14. No no.. zapowiada się bardzo ciekawie, czekam na kolejny :)

    Zapraszam do siebie na pierwszy rozdział
    http://w-rytm-siatkarskich-serc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalona ja, nadmiar weny nadal daje o sobie znać.
    Włodarczyk, Conte i Wrona
    Kto jest kim?
    Sprawdź sama :)
    http://bajkowe-uniesienie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Care! ja się pytam gdzie jest do jasnej ciasnej ten obiecany rozdział?! Kobieto, nie męcz mnie tak już!

    OdpowiedzUsuń